Duprek1909an lehenengo aldiz psikomotrizitate terminoa erabili zuenetik, etengabeko garapen prozesua gertau da. Gaur egun, besteak beste ondorengo eskola edo korronteak bereiz daitezke.
Bucher:Haurraren nortasuna aztertzen du, behaketa psikomotorean oinarrituz. Betre ustez gorputzaz heziketa osagarria gauzatu beharra dago. Gorputz-kontzientziarekin batera, efikazia maila ere landuko da, gerora jarduera konplexuagoei aurre egin izateko.
LAPIERRE ETA AUCOUTURIER: Gorputz eta adimen arloak baztertuz, bizitzako jardueren aldekoak dira. Erabat egituratutako ariketa zurrunak baztertu egiten dituzte, aukera irekiak eskainiz. Osotasunezko bizipenaz antolaketa arrazionala eta adierazkorra lortzen dute. Oinarrizko hezkuntzan psikomotrizitatea abiapuntu gisa kokatu beharko litzatekela uste dute.
Medikuntzan oinarrituz, ikuspegi neuropsikiatrikoa era deitzen zaio. Birrezkuntza psikomotorearen oinarriak ezarri ditu, erlaxazio, psikoanalisi eta psikoterapia teknikaz baliatuz.
No hay comentarios:
Publicar un comentario